- Selskapet har hjemmekontor og har derfor sitt sete alt etter hvor den ansatte er bosatt. Se kontaktinformasjon. I forbindelse med tilpassede kurs er bedriften mobil og reiser dit kursene skal holdes.
- Du kan kontakte oss i chatteboblen nederst til høyre på siden. Chatten er online mandag - fredag mellom klokken 10.00 - 15.00. Etter klokken 15.00 kan du legge igjen en melding med din kontaktinformasjon og ditt ærende i chattens kontaktskjema, så svarer vi så fort vi kan.
- Du kan bestille produkter i chatten mandag - fredag mellom klokken 10.00 - 15.00. Utenom chattens åpningstider kan du legge igjen en beskjed i chattens kontaktskjema, så svarer vi så fort vi kan. Du kan også vise interesse for å delta på kurs i påmeldingsskjemaet som du finner under linkene øverst på nettsiden.
- Våre normale leveringstider er 1-5 dager på produkter som sendes i posten. NB! Helgebestillinger sendes førstkommende mandag. I forbindelse med ferier og helligdager kan det ta lengre tid.
- Ved forsinket leveranse, (uten at vi har opplyst om lengre leveringstid) vennligst kontakt oss i chatten mandag - fredag klokken 10.00 - 15.00, eller i chattens kontaktskjema etter klokken 15.00.
- Priser finner du under linken øverst på siden.
- Alle priser på produktene er oppgitt i NOK.
- Vi forbeholder oss retten til endre/justere priser forårsaket av eget ønske om å gi rabatter, øke, eller redusere prisene, prisendringer fra leverandør, feiltrykk i prislisten og feil priser på grunn av gal informasjon.
- Prisene på kursene er oppgitt per person.
- Prisene på kursene er inkludert leie av lokaler, tilsynsvakt og renholder. I tillegg serveres snacks, frukt, te og kaffe, og et måltid med bagetter med salat/skinke/ost/egg/juice, eller annet etter avtale.
- Prisene er for leie av klasserom med minimum 22 antall påmeldte. Ved større grupper benyttes gymsal, aula, eller forsamlingssal.
- Hvis dere har egne lokaler til disposisjon, eller dere ikke ønsker forhåndsbestilt mat reduseres prisene.
- Ved disposisjon av egne lokaler, eller kurs på bedriftens tilholdssted kan det holdes kurs for færre enn 22 personer.
- Det vil ikke bli lagt til merverdiavgift eller andre uventede gebyrer og avgifter uten at det er blitt informert om det på forhånd.
- Du kan betale produkter på nettsiden ved å klikke på linker som er levert av vipps. Der kan du velge å betale med Vipps / MobilePay, Visakort og Masterkort.
- Du kan også betale med vipps mobil til Identitet#857827

- Vipps kan dele følgende personopplysninger registrert i sluttbrukerens Vipps-profil med bedriften i registrerings-, innloggings- og betalingssituasjoner (f.eks. Vipps Logg inn, Vipps på Nett, Vipps Hurtigkasse eller Vipps Faste Betalinger), etter innhenting av samtykke fra sluttbrukeren: For- og etternavn, adresser, e-postadresse, mobilnummer, fødselsdato og kontonummer. Kun ved hjemmel i lov eller når det er nødvendig deles sluttbrukerens fødselsnummer eller D-nummer med bedriften.
- Bedriften blir selv behandlingsansvarlig for de ovennevnte personopplysninger, etter at de er overført basert på sluttbrukers samtykke.
- Når du kjøper varer på internett har du 14 dager angrerett som gjelder fra det tidspunktet du har mottatt en vare du har bestilt. For kurs gjelder det fra det tidspunkt du har mottatt bekreftelse på at du har betalt kurset.
6.1 Når du bruker angreretten din
- Du må informere oss om at du angrer. Beskjeden skal sendes via nettbutikkens chatt som er online mandag - fredag klokken 10.00 - 15.00, eller chattens kontaktskjema etter klokken 15.00 på hverdager og hele døgnet i helgene. I meldingen må navn, adresse, e-postadresse, samt hvilke produkt(er) returen gjelder for, stå tydelig og klart.
- Du bør returnere produktene til oss umiddelbart og innen angreretten går ut (14 dager).
- Du er ansvarlig for returfrakt, levering og tilstand på produktene ved retur, produktene bør derfor sendes godt pakket inn.
- Varer som på grunn av sin art ikke kan returneres, raskt forringes eller blir gamle. Det gjelder for eksempel:Elektroniske bøker, artikler og videoer.
- Fullførte kurs.
- Varer som raskt kan bli dårlig, eksempelvis mat.
- Skreddersydde produkter som er spesialtilpasset for deg, eller som har tydelig personlig preg etter dine ønsker. Det vil likevel bli tatt etiske hensyn i samsvar med prosedyrer for gjennomføring av forskningsprosjekter i forhold til psykisk helse, hvor det i forkant hentes inn informert samtykke fra involverte personer med samtykkekompetanse. Det gis informasjon om prosjektets innhold og retten til å trekke seg når som helst i løpet av problemløsningsmodellens faser.
- For mer om angrerettloven, kan du lese her.
- Alle produkter inspiseres før levering. Skulle produktet allikevel være skadet eller feilaktig sendt når det ankommer påtar vi oss i samsvar med gjeldende lovverk å rette opp feilen uten omkostninger.
- Du må alltid kontakte oss for godkjenning før du returnerer en mangelfull vare.
- Klagen skal sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget.
- Eventuelle feil og mangler skal alltid rapporteres til oss via butikkens chatt, der du oppgir navn, adresse, e-postadresse, produktet du har kjøpt og beskrivelse av feilen.
- Hvis vi ikke klarer å rette opp feilen eller levere lignende produkt refunderer vi deg for det mangelfulle produktet i samsvar med gjeldende lovverk. Vi står for returfrakten for godkjente klager.
- Vi forbeholder oss retten til å nekte reklamasjon hvis det viser seg at produktet ikke er skadet, er mangelfullt eller lignende i samsvar med gjeldende lovverk. Ved reklamasjon følger vi norsk lov. Les mer her.
- Vi tar ikke ansvar for forsinkelser/feil på grunn av omstendigheter utenfor selskapets kontroll (Force Majeure). Disse omstendighetene kan for eksempel være arbeidskonflikt, brann, krig, myndighetsvedtak, redusert eller manglende levering fra andre leverandører.
- Videre påtas det ikke noe ansvar for endringer i produkter/produktegenskaper som er utført av respektive leverandør og/eller andre faktorer utenfor vår kontroll.
- Vi reserverer oss for eventuelle feil informasjon på nettsiden samt utsolgte produkter ved bestillingstidspunktet. Vi garanterer ikke at produktene er som forventet. Vi gjør alltid vårt beste for å oppdatere informasjonen om produktene så nøyaktig som mulig.
- I henhold til loven om elektronisk informasjon må besøkende på et nettsted bli opplyst om at cookies brukes. Informasjonen i cookie kan brukes til å spore brukerens surfing. Cookie er en liten tekstfil som nettstedet du besøker ber om å bli lagret på datamaskinen din for å gi tilgang til forskjellige funksjoner. Du kan stille inn nettleseren din til å automatisk nekte cookies. Mer informasjon om cookies finner du her.
- Ved å handle her godtar du vår policy for databeskyttelse og vår behandling av dine personopplysninger. Vi beskytter ditt personlige personvern og samler ikke inn mer informasjon enn nødvendig for å behandle bestillingen din. Vi vil aldri selge eller avsløre informasjonen din til tredjepart uten juridisk grunnlag.
- Vi er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger som du har gitt oss som kunde. Din personlige informasjon blir behandlet av oss for å kunne håndtere bestillingen din, samt de gangene du har ønsket samt for å kunne tilpasse produkter til dine individuelle behov.
- Nedenfor er et sammendrag av hvordan vi i samsvar med personopplysningsloven (GDPR) lagrer og behandler dine data.
- Personopplysninger er all informasjon som direkte eller indirekte kan tilskrives en fysisk person.
- Hvis det er nødvendig for å håndtere bestillingen din og svare på spørsmål relatert til bestillingen din lagrer vi for- og etternavn, adresse, telefonnummer, e-postadresse og kjøpshistorikk.
- For å tilpasse kurs til dine ønskede tema og problemstillinger kan det hende vi får informasjon som regnes som personsensitive opplysninger. Informasjonen vil bli oppbevart på en måte som gjør at den ikke kommer ut til uvedkommende og ellers ikke vil kunne knyttes til enkeltpersoner.
- Din informasjon lagres så lenge vi har et juridisk grunnlag for å behandle informasjonen din, f.eks. for å oppfylle avtalen mellom oss, eller for å overholde en juridisk plikt i henhold til f.eks. regnskapsloven.
- I forbindelse med kjøp blir din personlige informasjon behandlet for å fullføre avtalen med deg.
11.4.1 Betalingsleverandør
- Når du kjøper, deles informasjon med betalingsleverandøren vår. Det som lagres hos dem er informasjonen du samtykket til ved inngåelse av avtale med dem. Informasjonen lagres for å gjennomføre kjøpet og for å beskytte partene mot svindel.
- Betalingsleverandøren vi bruker er Vipps for bedrift.
- For å levere dine bestillinger og fullføre avtalen vår, må vi dele spesifikk informasjon med leveranseselskap. Det som deles med leveringsselskap er fornavn, etternavn og adresseinformasjon hvis nødvendig. E-postadresse og/eller mobilnummer kan også deles for varsling.
- Leveranseselskap vi jobber med er: Posten. For elektroniske leveranser benyttes e-post hos Outlook og meldinger hos Messenger, WhatsApp og Tawk.to, eller meldinger i Bloggers kontaktskjema.
- Du har rett til å motta utdrag av all informasjon som er tilgjengelig om deg hos oss. Utdrag leveres elektronisk i lesbart format.
- Du har rett til å be oss oppdatere feilaktig informasjon eller komplettere mangelfull informasjon.
- Du kan når som helst be om sletting av din personinformasjon.
- Det er få unntak fra denne retten til å bli slettet, f.eks. om det må beholdes for at vi skal oppfylle en juridisk forpliktelse (i henhold til regnskapsloven).
- Herbjørg Larsen er ansvarlig for lagring og behandling av personopplysninger i bedriften og sørger for at reglene blir fulgt.
- Vi bruker Googles Blogger som plattform for dette nettstedet. Det innebærer at siden benytter industristandarder som SSL/TLS og enveis harsh-algoritmer for å lagre, behandle og kommunisere sensitiv informasjon som personopplysninger og passord som du oppretter. Se Bloggers egne vilkår og betingelser for personvern.
- Vi forbeholder oss retten til å gjøre endringer i vilkårene. Endringer i vilkårene vil bli lagt ut på denne nettsiden. De endrede vilkårene anses som akseptert i forbindelse med bestillinger eller besøk på nettstedet.
- I tilfeller tvist ikke kan løses mellom selskapet og kunden kan du som kunde henvende deg til Forbrukerrådet. For innbyggere i et annet EU/EØS-land enn Norge kan klager sendes online via Forbruker Europa sin side.
- Ved tvist følger vi avgjørelser fra Forbrukerrådet eller korresponderende tvistemålsorgan.
- Tvister om tolkning eller anvendelse av disse generelle vilkårene skal tolkes i samsvar med norsk rett og lov.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar